dilluns, 7 de juliol del 2014

Brasil 2014 = Bon Futbol

Aquest mundial, el de Brasil 2014, és un dels més emocionats i més igualats que recordo. Tan Brasil, com Alemanya, com Argentina i com Holanda veig que tenen opcions de guanyar. Us haig de confessar que m'agradaria una final Brasil - Argentina; amb el "MARACANAÇO" del segle XXI de Leo Messi, tot i que també em fa una mica de ràbia perquè amb "l'equip que es guanya la vida" no va fer gran cosa. M'agradaria que guanyés Messi i Masche, Alemanya no els hi tinc cap simpatia, Brasil sense Neymar Jr va perdent pistonada i Holanda em faria gràcia pel meu bon amic Louis Van Gaal i s'ho mereixen. Diumenge 13 a les 21:00 tot el món es paralitzarà. Milers de milions de persones enganxades al televisor, la ràdio, l'ordinador, al portàtil, al mòbil o a la tauleta, tots disfrutant i molts patint, molts nervis i molts de crits. Diumenge a les nou els carrers estaran buits i els bars plent mirant Gol T, Tele5 o una cadena alemanya que deu sortir més barat. Jo hagi la final que hagi disfrutaré molt i patiré poc, ja pateixo prou amb un Barça - Getafe. Com sempre hi ha seleccions revelació i seleccions fracassades. Les revelacions són: Costa Rica i Bèlgica. Les fracassades: Espanya, Anglaterra i Itàlia totes elles europees. Scollari, Low, Sabella i Van Gaal lluitaran per posar-se al cim del futbol mundial. Dimarts 8/7 un espectacular Brasil - Alemanya i Dimecres 9/7 un apostoflant (fent servit l'expreció amb el permís del gran Jordi Robirosa) Argentina - Holanda. Jo no sóc dels que aposta, però seria interessant mirar el que es paga per cada selecció. Ens queden uns dies de futbol total!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada